fredag 18 juni 2010

My Sister's Keeper

Annas syster, Kate, har cancer. Anna var skapad för att rädda sin syster, dvs till skillnad från vissa var hon INGEN slump. Kan alla leva med det? Hela sitt liv har hon fått stå ut med operationer, blodtagning, mm. för att hjälpa sin syster... Men hur mycket hon än inte älskar sin syster, så är det hennes kropp! Eller? Hon vill makt över sin egen kropp! Eller är det verkligen det hon vill ha?

En fin historia, som jag inte ångrar att jag såg...

... men jag skulle känna mig som en dålig människa om jag skulle säga; se den! Vill inte göra ngn besviken, så om ngn ser den, så var det inte jag som rekommenderade den ;) Jag förväntade mig nog för mkt, det har ju varit så mkt prat om den här filmen, så jag trodde väl att den var... ngt "mer". Jag kommer inte se om den, visst som sagt, ångrar inte att jag såg den, men nej, jag vill inte inte slösa ngns tid och säger... om du ser den, är det inte jag som sa åt dig :)

******•... 6,5/10

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar