torsdag 10 juni 2010

Avatar x2


Såg den ett bra tag sen, men såg inte förrän nu att jag inte hade skrivit till ngt...
En film som jag verkligen såg fram emot, men kom igen, är den inte överskattad? Jag tycker det helt klart! En sjukt stor massa pengar på vad?? En ny leksak? Visst det där med 3D var lite häftigt, men nej, jag måste nog säg att jag förväntade mig ngt mer! Handlingen var ju lite sådär, inte helt kass, men en bättre handling om man nu ändå lägger så mkt pengar på en film, tack! De kunde skänkt mig pengarna så att jag skulle kunnat köpa en ny Porsche lr ngt... mm.
Helt klart en fail, med min syn på saken, visst värd att se, men mest för allmänbildningens skull. Häftig men ofullständig, eller otillräcklig. Det är vad man väljer att se... ett ord, som sagt: Överskattad!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar