tisdag 17 augusti 2010

Letters to Juliet


Återigen en amerikansk kärlekskomedi, men kom igen... kan man få nog av sådana?? :P haha Man blir ju trött på filmer som handlar om samma sak fast med olika skådespelare, men detta är faktiskt lite annorlunda. En lite fräschare idé och jag tyckte att den var riktigt bra :) Jag ska lätt se den igen. Jag skrattade och log mer än jag brukar göra till de där klassiska kärlekskomedierna. Så jag kan ju inget annat än att rekommendera denna filmen. :) Och jag måste ju säga att jag tycker om skådespelarvalet. Amanda Seyfried är ju helt klart en-sådan-typ-av-film - material, så hon passade ju perfekt och Christopher Egan blev ju bara charmigare och charmigare för varje scen. :) Så allt som behövs för en mysig tjejkväll. Go for it! :P haha

*******•.. 7,5/10

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar