lördag 13 februari 2010

Vem vet?

Jag vet INTE varför jag skaffade mig en blogg... i början skrev jag lite om vad som hände och sånt, men på en skala 1 till 10 hur många bryr sig om MITT liv? ^ Precis ;)
Så min tänke var att jag skulle lägga ut "recensioner" på filmer, men dah... ofta jag palla "recensera" xD haha. Men jag lägger ut vilken film jag har sett och vad jag tycker om den. Man kan ju se det som "filmtips"... eller kanske så här, om man inte vet vilken film man ska se, så kan man bara kolla vad jag har sett och vad jag tkr, så kanske man ser den filmen ;) (Kanske (A))
Nu är det så att bloggen där jag lägger ut det har ett konstigt "namn" haha... så det är ju bättre att ha ngn som har ngt med film att göra så... därför är du HÄR xD (får se om det funkar) ;)
Iaf, länk till "film-tips" haha:

Filmtips

Tadah.. ;)
Enjoy! (?) :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar